Wednesday 4 March 2015

Priceless

Comel sangat. Tadi. Moment bila aku tolong announce yg one of my groupmate mengandung! :D

Hari tu

Dia lalu depan aku n aku terperasan eh eh is that a small bump? Eh. Kalau ada camera aku rasa nampak la tetiba mata aku mcm terjegil sat terkejut sorang2 hehe. So bila lecturer bg take a break aku pon tanya~ She answered Anis nak jadi mak cik~ I was like. Yeke yeke betul keeeeee. Nak nangis rasa! Haha. Alhamdulillah!

Semalam
"so esok meeting kat restu pulak la"
"hmm alaaa ksian *** kena jalan"
 "hg la p ambek"
Aku tgk dia, dia senyum je. Hmmmm.

Hari ni

 "so activity kita sem ni apa? Hiking?"
"xlehhhh hiking xleh"
"pasaipa plak"

So aku tgk dia, dia senyum ja aku suh bgtau laaa. Dia kata Anis la gtau~ Hoho. Dengan senang hati!

"ok semua dgr sini aku ada announcement~"
Senyap. Tapi zhi yung dok pot pet xpuas hati apesal hiking xleh padahal dia rasa mcm benda tu semua blh buat. Haha

"kita semua akan jd uncles n aunties!!!"
Bising!
Aisyah menjerit terkejut. Kuat. Haha
Priceless moment :)

"sebab tu la semalam aku kata mcm tu"
"so lepas ni meeting discussion semua buat kat tekun la"
Semua setuju :)

Semoga sihat kedua ibu dan anak :*
Sumpah, aku yg kawan ni pon masa first tau rasa nak nangis, rasa nak jaga nak tolong semua benda, takut even tgk dia turun tangga. Haha. Ya aku mmg over.


No comments:

Post a Comment