Tuesday 31 March 2015

Awbah

Haha awkward plus gelabah! Heh. Jadi perempuan ni memang complicated sebab perasaan sendiri pon u'll be like ish dah kenapaaaaa.

So today is 31st March. Not to mention it's my birthday but it's one day before gst starts huhu. So keluar nak beli barang rumah esp yg dijangka naik tu kannn.

Tgh beratur eh eh nampak cam budak Lenggong. Hmmm dia kelas lain xpnah sembang pon. Kot. So assuming dia xkenal aku. Dia beratur belakang aku. Since dia lelaki Xdela bersalah sgt xtegur kannn. Hehe. Ntah2 dia xigt aku pon. Tgh dok cover macho angkat barang ke kaunter...


Eh mcm org pggl aku tp dgr s je betul ke?
"Anis.." 

Aku pon eh dia pggl aku ke hmmm ok come on anis just look up kot betul dia panggil. Betul! Hehe. Xsangka dia igt aku. Sambil agkat barang sambil sembang erghhh aku sedaya upaya try to act like usual tp rasa awkward benci laaa. Bukannya dia tu crush ke ape ke pon tapi haihhhh sebab xbiasa kot.

Hmmm.

I love to meet old friends but perhaps gugurls kot. Hee. Ntah la. Meeting old boy friends making me nervous awkward gelabah. Sebab tu xpnah terjumpa dgn crush kot. Ntah apa la jadi kat aku nanti. Haihhhh. Ya ya crush is not good so jgn tiru aksi ni. Cepat la kawen awak supaya saya xigt awak dah. Pfffft.

Big apple naik seringgit dah hari ni. Sho shadddddd!

No comments:

Post a Comment